Portal de empresas y empleo
consell  comarcal
Noticias y actualidad

Cinc estratègies i quatre tècniques infal·libles per fidelitzar els clients

Formació en línia gratuïta
Objectius del curs:
Qui té un negoci sap el que costa guanyar clients i que aquests es mantinguin fidels a la marca o a l’empresa. Tot i això, és més fàcil i barat aconseguir que un client repeteixi compra que un nou client doni el pas de comprar. A més, les estadístiques ens indiquen que la persona consumidora que realitza una segona compra gasta tres vegades més i fins a cinc vegades més si realitza una tercera compra.

Aquesta informació ja indica la importància que té per a un negoci saber fidelitzar la clientela. És per això que el servei d’Emprenedoria del Consell Comarcal del Maresme vol ajudar a les persones emprenedores que regenten un petit negoci a aconseguir una cartera de clients fidels que, a més, puguin convertir-se en prescriptors i recomanin la marca/servei/empresa a tota la seva xarxa de contactes.
 Lloc: Online (Meet de Google)

Dates:
29 de setembre de 09.30h a 12.00h
30 de setembre de 09.30h a 12.00h
  1 d'octubre de 10.00h a 12.00h
                     
Duració: 8 hores

Requisits d'accés
ORDINADOR amb connexió a Internet

Preu: Gratuït